joi, 18 aprilie 2013

Tranzactionare manuala forex cu "canale de pret" profitand de penetrari a nivelelor de suport si rezistenta de inalta probabilitate

HotForex 50% Bonus

Cum tranzactionam forex cu canale de pret profitand de penetrari a nivelelor de suport si rezistenta de inalta probabilitate?


O metoda simpla de a identifica nivele de suport si rezistenta in tranzactionare forex, o reprezinta canalele de pret.

In imaginea de mai jos se vad foarte clar nivelel de nivele si rezistenta. Banda de sus reprezinta Rezistenta, banda de jos, reprezinta Suportul. Aceasta strategie se mai numeste si Donchian Channels.



Pentru a tranzactiona bazandu-te pe canale de pret, in primul rand trebuie sa stabilim directia in care dorim sa tranzactionam. Eu personal, merg cu trend-ul.

Odata stabilita directia,  urmarim o penetrare a Limitei de sus sau a limitei de jos a canalului. In exemplul de pe grafic, am intrat intr-o pozitie de vanzare  in momentul in care pretul a  penetrat suportul. 

Asta este o tehnica de tranzactionare de "breakout".  Linia orizontala punctata de culoare verde  indica unde am intrat. Am setat un ordin in asteptare (pending order) ca in momentul in care pretul penetreaza suportul, sa vand USDCHF. (graficul este de 4 ore). Stop Loss initial l-am pus la Limita superioara dar l-am mutat deasupra swing-ului anterior.

Limita ( sau Take Profit) am setat-o sa fie 1:2 risk:recompensa deoarece incerc sa castig dublu decat risk.(cel putin).

De cele mai multe ori insa nu pun Limita.  Mut stopul  dupa banda opusa.  In cazul de fata, avand o pozitie de vanzare, Stop Loss-ul ar trebui mutat la linia de sus (Rezistenta). Pe masura ce pretul avanseaza in favoarea mea,  mut stopul dupa linia de sus care va tot cobora si ea. Ies din operatie cand pretul se misca impotriva mea si ma scoate , lovind linia de sus. Astfel pot sa prind miscari de sute de pipuri.

Dupa cum vezi e foarte simpla strategia, dar iti trebuie disciplina si rabdare. Eu o consider foarte buna.

Ar mai fi un aspect de discutat aici: Am sa dau  ca exemplu partea stanga a graficului. Vezi cum  pretul escaladeaza putin cate putin, swing cu swing, dar nici o retragere nu atinge banda de jos a canalului de pret. Traderii numesc asta Open-Buy. Open buy ofera scenariul ideal de tranzactionare bazandu-te pe penetrarea nivelului de rezistenta. Cumperi  la un pip mai sus decat rezistenta. In momentul in care pretul este in open-buy si pretul impinge un pip mai sus Linia de pe grafic care reprezinta rezistenta, ai toate sansele sa prinzi o tranzactie buna.

Nu uita ca in forex, conteaza mult Money Management.  Aceasta strategie iti ofera castiguri forte bune daca ai rabdare si  lasi tranzactia sa se maturizeze. Eventual, poti inchide jumatate dn lot odata ce ai atins dublul riscului si cealalta jumatate de lot sa o lasi  fara profit target.  Muti stopul dupa nivelul  opus si lasi piata sa te scoata din operatie odata ce trendul s-a sfarsit si se prevede o schimbare a directie pretului.
Daca ti-a placut, sau ai intrebari, nu ezita sa lasi un comentariu sau sa recomanzi acest articol prietenilor tai.

HotForex 50% Bonus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu